Monday, February 22, 2010

Sängen är bäddad



Familjen kommer och hälsar på !! :-)
Ja, det är ett par veckor till påsk, biljetterna är bokade och idag har jag bäddat i gästrummet så det är liksom färdigt.


Annars har dagen varit som en vanlig måndag,
Jag stiger upp kl 07.30, klär på mig träningskläder, går till gymmet och entrar en av maskinerna i ca 20 minuter därefter följer solhälsningen ett par gånger sen är det upp och duscha, äta frukost, klä på mig och ta bussen kl 09.00 för att vara på kontoret kl 09.30.
Sen sitter jag i mitt bås och jobbar tills det är dags för lunch kl 13.00. Idag tillsammans med en fransk kollega. Jag går till La Pau Sat där kan man äta för 20-30 kronor från alla möjliga asiatiska kök. Jag tycker det funkar bra och smakar oftast gott. Ibland kostar jag på mig en påse skuren frukt att ta med tillbaka till kontoret.
Vid kl 18 tiden lämnar jag kontoret och tar bussen hem. Kanske jag åker en omväg för att handla eller som idag raka vägen hem.

No comments:

Post a Comment